utorok 5. mája 2009

LUFK - akcia kúpená 02.03.2009 - zisk viac ako 25%

Ako som sľúbil uvádzam dáta akcie ktorú som kúpil a zahrnul do môjho portfólia dňa 02.03.2009 na základe šiestich kritérií, ktoré som uviedol v príspevku ako zarobiť na akciách firiem. Jedná sa o spoločnosť, ktorá podniká vo výrobe ropných produktov a ktorá sa sama snaží ťažiť ropu a plyn na území Spojených štátov. Pre viac info pozri lufkinindustries.com. Akciu som kúpil za 29,47 US Dollar. Presnejšie kúpil som ich 100 za 2947 US Dollar + poplatok Brooker company 10 US Dollar. Moja investícia teda bola 2957 US Dollar. K dnešnému dňu hodnota akcie je 37,11. Keby som akcie predal dnes moja investícia by sa mi vrátila v sume 3711 US Dollar - mínus poplatok 10 US Dollar za ich predaj. Zisk teda činí 754 US Dollar a to za dva mesiace a tri dni. Je to priemerný plat na Slovensku. A vy tak môžete zarábať tiež a to z domu :-)))Treba len skúsenosti a dodržiavať kritéria ktoré sú na tomto blogu uvedené. Percentuálne vyjadrenie zisku je 25,47%. Väčšina ľudí nemá na vstupnú investíciu toľko finančných prostriedkov, takže nabudúce sa pozrieme na akcie firiem, ktoré sa dajú kúpiť za menej ako 1 US Dollar a pozrieme sa na ich vývoj v priebehu pár mesiacov. Budem rád ak mi v komentári, po prípade na môj mail napíšete otázky, ktoré Vás zaujímajú alebo dáte návrh o čom by ste chceli v problematike investovania akcií, forexu vedieť viac. No už teraz sľubujem, že pripravujem článok o forexe - trh kde sa obchodujú menové páry, napr. USD - EUR, kde budú vysvetlené základne princípy a aj indikátory ktoré Vám pomôžu byť úspešnými na tomto najrizikovejšom finančnom nástroji na svete.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára